RajshahiPengubah kotak terkuburLapisan perlindungan anti selip

  • masa pelepasan:2023-12-12 17:46:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:429
  • Penerangan pantas:

    Rajshahi,Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara

Kandungan artikel

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

RajshahiMelangkah proses pengubah jenis kering?

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Yen BaiKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.


RajshahiPengubah kotak terkuburLapisan perlindungan anti selip



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan,RajshahiPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi,RajshahiModel pengubah jenis kering kuasa, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Oil leakage of cast iron parts

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


RajshahiPengubah kotak terkuburLapisan perlindungan anti selip



Pada pengurusan muatan:

Pengurusan industriJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,RajshahiPenukar jenis kotak 100, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

RajshahiPembuat pengubah jenis kering

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Syarikat pengubah jenis kering

RajshahiMaklumat produk lain
  • MaynoothMesin pembukaan hidraulikTeknologi pengukuhan baru

    MaynoothMesin pembukaan hidraulikTeknologi pengukuhan baru

  • KawaguchiPerlindungan suhu pengubah jenis keringApa

    KawaguchiPerlindungan suhu pengubah jenis keringApa

  • MingshanPlatform penangkapan hidraulik kecilBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berga

    MingshanPlatform penangkapan hidraulik kecilBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berga

  • MingshanMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memilih medium

    MingshanMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memilih medium

  • AnshanJembatan naik hidraulik bergerakPenghapusan karat dalaman dan luaran, penyelenggaraan, anti ka

    AnshanJembatan naik hidraulik bergerakPenghapusan karat dalaman dan luaran, penyelenggaraan, anti ka

  • AnshanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada har

    AnshanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada har

  • AnshanMesin pembukaan hidraulik bergerakPenjelasan terperinci mengenai jenis dan prinsip kerja

    AnshanMesin pembukaan hidraulik bergerakPenjelasan terperinci mengenai jenis dan prinsip kerja

  • KanazawaPersediaan pengubah kuasaFungsi dan kelebihan utama

    KanazawaPersediaan pengubah kuasaFungsi dan kelebihan utama

  • segera:Peringatan: Maklumat RajshahiPengubah kotak terkuburLapisan perlindungan anti selip memberi anda RajshahiPengubah kotak terkuburLapisan perlindungan anti selip oleh syarikat kami, perkhidmatan RajshahiPengubah kotak terkuburLapisan perlindungan anti selip dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RajshahiPengubah kotak terkuburLapisan perlindungan anti selip, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RajshahiPengubah kotak terkuburLapisan perlindungan anti selip. RajshahiPengubah kotak terkuburLapisan perlindungan anti selip di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RajshahiPengubah kotak terkuburLapisan perlindungan anti selip, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!